Известие

Collapse
No announcement yet.

Джанти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
    Да бе, аз се сетих, то просто при по-широко гума, имаш повече обем въздух и не се разшляква толко по асфалта от тежестта, не се бях замислил досега. Мерси все пак.
    а именно
    е картинка за илюстрация
    Attached Files
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #32
      по-тесните гуми имат по-малко контактна площ....
      мисля, че проблема на широките през зимата е, че по-трудно газят в снега.... тъй-като са по широки и насрещното съпротивление ще е по-голямо
      159 1.9JTDM

      146 ti

      Comment


      • #33
        аз слагам ламарините зимата защото примерно като паркираш и колата ти занесе и се изпука във бордюра и искривиш джантата си казваш ........ох добре че съм със тея джнти.а и се отварят много дупки зимата стават колувози а и един колега спомена и за лугата .апък и лятото е сезона за фукане ,а зимата за оцелявяне

        Comment


        • #34
          Гледам колегите от горе доста поспориха по законите на физиката. Кой крив, кой прав незнам. В световния рали шампионат (WRC) на сняг си карат с едни тънички гуми едвам се забелязват, а на "хасфалт" си карат с широките, така че явно си има значение
          Alfa Romeo 146 1,4 T-Spark - бившата
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD

          Comment


          • #35
            слагаите тесни високи ЗИМНИ гуми на железните джанти и си караите с напомпени гуми не се праите на малки. Алуминият става крехак на студ и като уцелиш някоя дупка става "чудна приказка" не винаги но наи-често. каде сте видели WRC или ДЖИП да драска с широки гуми
            146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
            145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Заро Покажи съобщение
              по-тесните гуми имат по-малко контактна площ....
              мисля, че проблема на широките през зимата е, че по-трудно газят в снега.... тъй-като са по широки и насрещното съпротивление ще е по-голямо
              Точно това е истината

              Comment


              • #37
                така си е зимата с железни джанти и по тънки гуми а лятото с алуминиевите
                -------------------------------
                ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                  а именно
                  е картинка за илюстрация
                  тва сам ли го измисли или някои друг "леко пиинал " я сега ги напомпи и двете гуми по 2.2 атм. и виж коя колко ще легне на асвалта и как така при еднакъв диаметър дебелата стапва на широко и късо растояние а тънката на тясно и дълго

                  П.П аз по физика имам 3 ама гуми бая съм сменил ЗИМАТА С ДЕБЕЛИ ГУМИ СТИГАМ САМО ДО МАНТИНЕЛИТЕ
                  146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                  145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от didko_boy Покажи съобщение
                    тва сам ли го измисли или някои друг "леко пиинал " я сега ги напомпи и двете гуми по 2.2 атм. и виж коя колко ще легне на асвалта и как така при еднакъв диаметър дебелата стапва на широко и късо растояние а тънката на тясно и дълго

                    П.П аз по физика имам 3 ама гуми бая съм сменил ЗИМАТА С ДЕБЕЛИ ГУМИ СТИГАМ САМО ДО МАНТИНЕЛИТЕ
                    Не се излагай колега, щом имаш 3 по физика. Тънката гума зимата е по-добра, защото челното и съпротивление със снега е по-малко, а не защото контактната и площ е по-малка. Я верно хвани напомпай две ралзични гуми на 2.2. атмосфери и виж колко им е контакта с пътя. Чертай си, рисувай си и после сподели опит. Ако искаш може да провериш, че на един правоъгълник лицето му е равно на едната страна по другата страна и да го обявиш за откритие.
                    Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                    Mazda 6 2.3 2005
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      колега маи не си ме разбрал "зимата препорачвам тесни гуми" ЗАЩОТО С ДЕБЕЛИТЕ СТИГАМ САМО ДО МАНИНЕЛИТЕ "демек много се блъскам" и по горе съм писал КАРАИТЕ С ТЕСНИ ЗИМНИ ГУМИ НА ЖЕЛЕЗНИ ДЖАНТИ не на алуминиеви
                      кое точно не е ясно ???
                      146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                      145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                      Comment


                      • #41
                        Разбрал съм те и не споря за това. Прав си. Въпроса е, че ти не си разбрал, че наистина тесните гуми имат същата контактна площ както широките и не е в това предимството им през зимата. Картинката на колегата, на която се смееш си е вярна.
                        Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                        Mazda 6 2.3 2005
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          че те във ФОРМУЛА 1 големи тапаци да карат с такива дебели гуми и да имат голямо ваздушно сапротивление
                          146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                          145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                          Comment


                          • #43
                            що не слагат 135 като контактната плош е еднаква смятаи кви резачки ше са без тея валяци хем поиче тежат хем имат голямо вазду6но сапротивление
                            146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                            145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                            Comment


                            • #44
                              Колега, хвани попрочети малко на тая тема и после спори.
                              Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                              Mazda 6 2.3 2005
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                колега без лоши чуства дано не съм обидил някои. мисля че отговорихме на човека всички сме на 1 мнение ТРЯБВА ДА СЕ КАРА С ПО ТЕСНИ ГУМИ коя колко стъпва и защо маи е работа на инжовете. Маи и двамата си нямаме работа а поне аз сум на работа

                                П.П парите , колите и главите са си ваши - праите квото знаите
                                146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                                145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                                Comment

                                Working...
                                X